Važiuojantys į Klaipėdą ir toliau mokės brangiau nei galėtų

Palangos tiltas, 2014-11-20
Peržiūrėta
1809
Spausdinti straipsnį
Bendrinti per Linkedin
Bendrinti per Facebook

Važiuojantys į Klaipėdą ir toliau mokės brangiau nei galėtų

Ketvirtadienį, lapkričio 20 dieną, Palangos savivaldybės atstovai Kostas Jankauskas ir Saulius Simė dalyvavo Klaipėdoje vykusioje viešojo transporto konferencijoje.
Žinia, Klaipėdos ir Klaipėdos rajono savivaldybių administracijos jau yra sukūrusios vieningą miesto ir priemiesčio maršrutų sistemą, kurioje galioja valstybės nustatytos lengvatos keleiviams, yra terminuotieji bilietai, kurie galioja ne tik priemiesčio, tačiau ir miesto viešajam transportui – atvykęs į miestą keleivis iki galutinio tikslo kelionę tęsia su tuo pačiu bilietu jau miesto autobusu.
Klaipėdos miesto savivaldybės interesas yra sumažinti lengvųjų automobilių, kasdien atvažiuojančių į miestą, srautą, todėl miesto savivaldybė siekia tokiais pat principais organizuoti ir maršrutą Palanga – Klaipėda. Kad atvykstančių lengvųjų automobilių problema yra aštri, rodo dabartiniai skaičiai: Kasdieninis automobilių srautas Palangos kryptimi yra 17,7 tūkstančių automobilių, o kelionių viešuoju transportu šia kryptimi yra tik 760.
Įgyvendinus Klaipėdos savivaldybės siūlymą, kelionė iš Palangos į Klaipėdą atpigtų maždaug vienu litu (sulyginamo ilgio rajono maršrutuose iš gyvenviečių Klaipėdos rajone į Klaipėdos miestą visa bilieto kaina dabar yra 2,80 lito). O terminuotasis (liaudiškai vadinamas mėnesiniu) bilietas iš Palangos į Klaipėdą taip pat leistų papildomai nebemokant važiuoti ir Klaipėdos miesto autobusais. Atpigus bilietui, mažesnė būtų ir kompensuojamoji kainos dalis, kurią vežėjui moka savivaldybė – sumažėtų ir našta Palangos biudžetui.
Tačiau Palangos savivaldybininkų tokia perspektyva nedžiugina. Mat vežėjas maršrute būtų parenkamas konkurso būdu, taigi nebūtinai tas vežėjas būtų registruotas Palangoje. O ir Klaipėdos savivaldybės atstovai vakarykštėje konferencijoje negalėjo patikinti kolegų iš Palangos, kad tokiame konkurse būtinai nugalės palangiškiams mielas vežėjas.
Tad tikėtis, kad dabar valdžioje esantys politikai pagalvos apie palangiškių keleivių interesus, neverta. Nors konferencijoje trijų savivaldybių atstovai sutarė sudaryti darbo grupę, kuri toliau nagrinės problemą ir ieškos sprendimų, tačiau iš šono stebint susidarė toks įspūdis, kad Palangos atstovai dalyvauti tokioje grupėje sutiko veikiau iš mandagumo nei nuoširdžiai siekdami palengvinti ir atpiginti palangiškių susisiekimą su Klaipėda.
 

Linas Poška

Jūsų komentaras:

Taip pat skaitykite

Bene daugiausiai poilsiautojų sulaukiantis šalies kurortas ruošiasi keisti automobilių statymo apmokestinimą. Panašu, kad daugiau mokės ir tie, kas atvažiuoja tik pro retą, ir tie, kas gyvena kurorte. Ir net tie, kas važinėja elektromobiliais.


Karo mašinai toliau traiškant gyvybes Ukrainoje, o geopolitinėms grėsmėms smarkiai išaugus, Palanga pasirengė blogiausiam scenarijui. 


Antrojo jūros vėjo parko konkursas galėtų būti paskelbtas gruodžio 5 d., tačiau jį būtų galima nukelti ir į kitus metus, teigia energetikos viceministrė Daiva Garbaliauskaitė.


Nuo birželio 1-osios į Klaipėdą ir į Palangą važiuosime brangiau. Iš Žemaitės alėjos bilietas į Klaipėdą kainuos 2 eurus, iš Rotušės aikštės – 1,9 euro, iš autobusų stoties – 1,8 euro. 


Laidotuvės – labai sunkus metas tiems, kurie amžino atilsio išlydi artimus žmones. Sunku ir dvasiškai, ir finansiškai, nes palaidoti velionį nėra pigu. Į mūsų laikraščio redakciją paskambinę palangiškiai pasakojo, kad juos nemaloniai nuteikė miesto laidojimo namuose taikomi įkainiai: jeigu neperki karsto čia pat, vietoje, už salės nuomą turi mokėti...


Ketvirtadienį, lapkričio 20 dieną, Palangos savivaldybės atstovai Kostas Jankauskas ir Saulius Simė dalyvavo Klaipėdoje vykusioje viešojo transporto konferencijoje.


Nors liepos mėnesį Palangos miesto savivaldybės taryba priėmė sprendimą, kuriuo apribojo prekybos svaiginančiais gėrimais laiką „Luizoje“ nuo 8 val. ryto iki vidurnakčio, savaitgaliais čia ir toliau linksminamasi iki paryčių. Buvusi kavinės savininkė Irena Staponienė, apskundusi šį sprendimą teismui, laukia jo verdikto ir žada, jei šis būsiąs nepalankus, skųstis...


Miesto švara ir tvarka, „šiukšlių“ mokestis, daugiabučių administravimas bei pavasarį prasidėsiantis pirmasis jų renovacijos etapas ir tolesni namų modernizavimo planai – visomis šiomis temomis domėjosi antradienį prie tradicinio puodelio kavos į „Palangos tiltą“ kartu su UAB „Palangos komunalinis ūkis direktoriumi Konstantinu...


Savivaldybė skolas mokės dalimis

„Palangos tilto“ informacija, 2009 08 13 | Rubrika: Miestas

Šalies susisiekimo ministro įsakymu Palangos miesto savivaldybei skirta 1 mln. 381 tūkst. 600 litų kelių priežiūros ir plėtros programai finansuoti. Pinigų buvo prašoma Birutės alėjai rekonstruoti, Palangos miesto, Šventosios seniūnijos gatvėms, dviračių takams, kvartaliniams pravažiavimams taisyti bei Rudens ir Žaros gatvėms statyti, taip pat vietinės reikšmės keliams ir gatvėms...


Už išorinę reklamą mokės ir privatininkai

Dalia JURGAITYTĖ, 2009 01 14 | Rubrika: Miestas

Pernai vasarą nustačius naujus vietinės rinkliavos dydžius už leidimus savivaldybės teritorijoje įrengti išorinę reklamą bei patvirtinus nuostatus ir taisykles, miesto valdžia metų pabaigoje patvirtino reklamos įrangos išdėstymo schemą mieste bei papildė anksčiau priimto sprendimo kai kurias nuostatas.


Palangos tiltas gyvai
Renginių kalendorius