„Litesko“ bendruoju telefonu atsiliepusi darbuotoja- netašyta storžievė
Gyvenu Druskininkų g. 7 esančiame daugiabutyje name. Liepos 22-ąją susiruošiau apmokėti komunalinius mokesčius. Bepildydama „Litesko“ skaitiklių parodymus, netikėtai pastebėjau, kad praėjusio mėnesio parodymai visiškai nesiskiria nuo šio mėnesio parodymų, nors karštas vanduo visą mėnesį buvo kasdien naudojamas.
Turbūt sugedo vandens skaitikli, pamaniau ir apie 15 valandą 35 minučių puoliau skambinti ant „Litesko” kvitų nurodytu bendruoju telefonu 8-460 53509. Atsiliepus moteriai, paaiškinau situaciją, tačiau likau... šokiruota, nes atsiliepusi moteris ne tik nepadėkojo už pranešimą apie jų skaitiklio gedimą, tačiau ėmė tyčiotis: pašiepiamu balsu kartoti mano žodžius bei puolė priekaištauti, kodėl apie skaitiklio gedimą pranešu tik po 2 mėnesių.
Puoliau teisintis, kad negalėjau pranešti anksčiau, vienodus mėnesinius skaitiklio parodymus pastebėjau tik dabar, kad nesu vagilė ir visada laiku apmoku sąskaitas.
Mane griežtai nutildžiusi operatorė pareikalavo adreso, o man papriekaištavus dėl jos kalbos kultūros bei paprašius prisistatyti, ji griežtai atsisakė tai padaryti. Man pasakius, kad informuosiu apie jos kalbėjimo toną jos vadovus, ji tarstelėjo „prašom, į sveikatą, jei nuo to bus geriau“ ir... numetė ragelį.
Po penkių minučių į duris jau skambino ir problemą per dešimt minučių bėdą išsprendė jaunas šilumos specialistas- pasirodo skaitiklį tereikėjo pravalyti, jo filtras buvo užsikimšęs.
Tačiau gera nuotaika dėl šios smulkmenos buvo sugadinta visai dienai, nors esu nekonfliktiška, ir mane išvesti iš kantrybės tikrai nėra lengva.
Manau, kad bendrasis įmonės telefonas yra įmonės veidas. Kiekviena įmonė, net ir „Litesko” prieš įgaliodama savo darbuotojus atsiliepti telefonu, pirmiausia turėtų bent šiek tiek juos apmokyti elementariausios bendravimo su klientais kultūros.
Juk seniai praėjo tie laikai, kai jauteisi kaltas parduotuvėse ar kitose viešuosiuose įstaigose, kai darbuotojai į klientus žiūrėjo kaip į jų brangų laiką eikvojančias būtybes ar tiesiog potencialius vagis.
Nejaugi dabar bet kuris palangiškis, skambindamas šiuo bendruoju telefonu dėl vienokių ar kitokių karšto vandens tiekimo problemų, rizikuoja ne tik negauti dominančių atsakymų, bet ir prarasti nuotaiką, nes darbuotoja yra prisistatyti vengianti storžievė.
Palangos gyventoja
„Palangos tilto“ redakcija
Jūsų komentaras:
Taip pat skaitykite
Vasario 8 d. Panemunės pilyje įvyko iškilmingi Metų sveikatos biuro specialisto apdovanojimai, kuriuose buvo pagerbti 2023 metais aktyviausi sveikatos specialistai.
Klaipėdos apskrities VPK Kriminalinės policijos organizuoto nusikalstamumo tyrimo valdybos (KPONTV) pareigūnai nustatė ir sulaikė žmones, įtariamus narkotinių (psichotropinių) medžiagų platinimu Klaipėdoje ir Palangoje.
Palangos teisme – nemokamos teisinės konsultacijos telefonu
2020 10 20 | Rubrika: Miestas
Artėjant pagrindinio šalies įstatymo – Lietuvos Konstitucijos – dienai ir tradiciškai Europos Sąjungos valstybėse minimai Europos teisės dienai, šalies teismų darbuotojai kartu su Lietuvos advokatais ir antstoliais spalio 23 dieną teiks nemokamas teisines konsultacijas.
Antradienį, vasario 25 d., 07.30 val. Bendrajame pagalbos centre skubios pagalbos telefono numeriu 112 gautas pranešimas apie tai, kad kelyje Kretinga–Palanga įvyko avarija, viena moteris žuvo.
Mirė Savivaldybės darbuotoja Jurgita Butenienė
"Palangos tilto" informacija, 2019 09 03 | Rubrika: Miestas
Vos perkopusi 40 metų, po sunkios ligos vakar mirė Palangos miesto savivaldybės Ekonominės plėtros skyriaus vyriausioji specialistė Jurgita Butenienė. Užuojautą jos šeimai ir artimiesiems reiškia Savivaldybės vadovai, visi velionę pažinojusieji.
Lojali darbuotoja ir ne tik – Renata taip pat lojali palangiškė 4
Rasa GEDVILAITĖ, 2017 09 25 | Rubrika: Miestas
Komunalinio darbuotojai labiausiai pastebimi, kai dūzgia tarsi bitelės besisukdami mieste, kad tik visur būtų gražu, tvarkinga. O kai kurie tyliai dirba nematomą, tačiau itin svarbų darbą. Tokia yra UAB „Palangos komunalinis ūkis“ kasininkė-buhalterė Renata Bučmienė, vos prieš keletą dienų galėjusi minėti darbo komunaliniame sukaktį. Čia ji dirba jau 20 metų.
Valstybinė mokesčių inspekcija prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos (toliau – VMI) šiandien Elektroninio deklaravimo sistemoje (http://deklaravimas.vmi.lt) pateikė preliminariąsias gyventojų pajamų mokesčio deklaracijas 1,6 mln. šalies gyventojų. Deklaruoti pajamas iki gegužės 4 dienos privalo tie gyventojai, kurie pernai vykdė individualią veiklą ar gavo kitų...
„Litesko“ bendruoju telefonu atsiliepusi darbuotoja- netašyta storžievė
2014 07 24 | Rubrika: Skundų dėžutė
Gyvenu Druskininkų g. 7 esančiame daugiabutyje name. Liepos 22-ąją susiruošiau apmokėti komunalinius mokesčius. Bepildydama „Litesko“ skaitiklių parodymus, netikėtai pastebėjau, kad praėjusio mėnesio parodymai visiškai nesiskiria nuo šio mėnesio parodymų, nors karštas vanduo visą mėnesį buvo kasdien naudojamas.
„Primarijus, atvažiavęs į Palangą,` telefonu duodavo pasiklausyti kaip ošia jūra“
Irena VALUŽĖ, 2013 08 22 | Rubrika: Kultūra
Nusipelniusiai Lietuvos kultūros veikėjai, baleto veteranei Aliodijai Ruzgaitei per šv. Jonus sukako garbingas 90 metų jubiliejus. Iškili asmenybė apžvelgia savo gyvenimą ir mintimis dažnai sugrįžta į Palangą...
Stulbinantis valdžios išlaidavimas – ketvirtis milijono už pokalbius telefonu
Dalia JURGAITYTĖ, 2009 04 08 | Rubrika: Miestas
Savivaldybės kontrolierių tarnybos atlikto audito dėl valdininkų pokalbių tarnybiniais mobiliaisiais telefonais apmokėjimo rezultatai stulbinantys. Iš palangiškių mokesčių mokėtojų kišenių išlaidos ryšio paslaugoms 2006 m. siekė per 271 tūkst. litų, 2007 m. – jau 282 tūkst., o pernai per devynis metų mėnesius sąskaita už pokalbius taip pat perkopė 215 tūkst. litų.