Reklamai – automobilio stiklas

Monika ŠIUGŽDAITĖ, 2009-02-18
Peržiūrėta
2047
Spausdinti straipsnį
Bendrinti per Linkedin
Bendrinti per Facebook

Vertėtų paminėti „mobiliuosius“ plakatus, nešiojamus kone „po pažastimi“ – juos kelios parduotuvės, kelios kavinės rytais tiesiog pastato lauke. Paklausti, ar žino, kad tai apmokestinama reklama tik gūžčioja pečiais. Reklamos žinovais galima pavadinti ir kitus – vasarą automobiliais tampančius skydus apie „apartamentų nuomą visai šalia jūros“, apklijavusius savo automobilius įvairiausios pobūdžio lipdukais apie itin patogią nakvynę, pirtį ar kitas pramogas.

Tačiau į reklamos plotą kiekvienas investuoja savaip. Štai Palangos pradžioje, Kretingos gatvėje, jau ilgas savaites it pamirštas stovi automobilis, skelbiantis apie apartamentų nuomą. Galinis automobilio stiklas išpaišytas keliomis užsienio kalbomis, nurodytas telefono numeris. Juo atsiliepusi moteris „Palangos tiltui“ sakė, jog iš tiesų automobilis stovi reklamos tikslais. Nors budri žurnalisto akis pastebėjo, kad jis iš ten nedingsta nei savaitgaliais, nei vakarais jau kelias savaites, o gal net mėnesius, ponia Adelina sakė, jog automobilis ten stovi ne visada. Anot moters, jis yra techniškai tvarkingas, važiuojantis ir naudojamas ir stovi „tik retkarčiais – savaitgaliais ar švenčių dienomis“. „Žmogaus ne sezono metu ten nelaikysi. Tokiu būdu sulaukiame skambučių, patys ten nesėdėdami, juk žmonių, nors mažiau, bet atvažiuoja ir šaltuoju metų laiku. Be to, ten stovi anaiptol ne tik mūsų automobilis, stovi ir kitų, netoliese dirbančių, transporto priemonės. Nemanau, kad mūsiškis kam nors trukdo“, - kalbėjo moteris. Originalų reklamos būdą pasirinkusi moteris teigė, jog ši reklama veikia ir automobilis toje vietoje dar pastovės. 

Palangos savivaldybės Architektūros ir urbanistikos skyriaus vyriausias specialistas Nidas Arkušauskas teigė, jog iki šiol svarstoma, kaip įsukti reklamos apmokestinimo „aparatą“. „Kol kas daug aspektų nėra nutartų iki galo. Nėra ir žmonių, kurie rūpintųsi šiuo klausimu – vienas žmogus visos Palangos išorinės reklamos nesužiūrės. Be to, yra geranoriškų, yra ir piktybiškų žmonių, besistengiančių reklamuoti savo prekę ar paslaugą. Tai labai slidus klausimas“, - kalbėjo pašnekovas, pridūręs, kad kiekvienas atvejis yra skirtingas. „Palanga nėra didžiulė, čia galima susitarti, išspręsti ir viską suderinti“, - teigė N.Arkušauskas. Specialistas tikisi, kad nubrėžus aiškesnes reklamos gaires, sudėliojus taškus, ir pačiam žmogui bus aišku, už ką mokėti jis turi, o už ką – ne. „Dabar neaiškumų dar daug ir tikiu, jog daug kas nesupranta, kad vienokia reklama kainuoja, o kitoks būdas skelbti apie teikiamas paslaugas - ne“, - sakė N.Arkušauskas.

Jūsų komentaras:

Taip pat skaitykite

Balandžio 20 d. Šventosios pagrindinės mokyklos 5 ir 7 klasių mokiniai kartu su Kretingos miškų urėdijos, Darbėnų girininkijos miškininkais dalyvavo kasmetinėje medelių sodinimo akcijoje – nacionaliniame miškasodyje „Kad giria žaliuotų“. 


Valstybinių miškų urėdija, Aplinkos ministerija ir Lietuvos nacionalinis kultūros centras kviečia į Nacionalinį miškasodį „Kad giria žaliuotų“ – kelių dešimčių metų tradicija tapusią medžių sodinimo šventę, suburiančią visus – suaugusius, vaikus, bendruomenes, įmones ir organizacijas. 


2022 m. balandžio 26 d., Klaipėda.  Klaipėdos apskrities valstybinė mokesčių inspekcija (toliau – Klaipėdos AVMI) primena, kad iki gegužės 2 dienos deklaracijas privalo pateikti gyventojai, pernai vykdę individualią veiklą. Deklaruoti pajamas jie turi, net jei pernai ir negavo pajamų.


Išėjo dar vienas nemokamo žurnalo „Lietuvos pajūris“ numeris. Jis man, jo leidėjui ir redaktoriui – toks ypatingas. Pradėtas tik gegužės pradžioje, turėjo išeiti toks „kovidinis“, „iš idėjos“ – plonytis, iki 82 puslapių, nors vasarinis numeris nuo pat žurnalo leidybos pradžios 2016 metais visada „persiropščia“ 100 puslapių. Matyt, nesu labai geras verslininkas: šįkart žurnalą...


Visas būrys klaipėdiečių darbuojasi Palangoje, tačiau toli gražu ne visi čia pritampa, o juo labiau diriguoja kitiems. Tačiau klaipėdietei, buvusiai Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro Informacijos ir pardavimų skyriaus vedėjai, o dabar Palangos Kultūros ir Jaunimo centro (PKJC) direktorei Vitai Petrauskienei pasisekė – Palangoje ji nardo kaip žuvis vandenyje, nors prieš beveik...


Balandžiai paprastai sukelia daug įvairių minčių. Tai – ir taikos, ir meilės, ir pašto simbolis, o per šventes į dangų kylantys šie gražūs sparnuočiai tikriausiai nepalieka abejingų. Palangos balandininkų klubo pirmininkas Reinoldas Liaudanskas teigė su šiais gražuoliais paukščiais draugaujantis jau ne vienerius metus. „Tai labai gražus ir...


Lipdamas savivaldybės laiptais, šnopuoja kaip šernas, pavalgęs pietus „Pas Feliksą“, gadina orą kaip šeškas, bet... apskritai – visai neblogas žmogus, nors tinkamas tik bokso kriaušei daužyti. Spėkite kas toks? Ogi Palangos vicemeras Saulius Simė. Kas dar nori „pavaryt“ ant kurorto vicemero?


Kiekvienas gyvenimo etapas yra Dievo duotas. Jaunystė pasižymi energija ir veržlumu, suaugęs žmogus džiaugiasi nuveiktais darbais ir įprasmintu gyvenimu, senatvė yra viso gyvenimo epilogas ir garbinga pabaiga. Tačiau sąskaitos už komunalines paslaugas, pabrangę maisto produktai, sumažėjusios pensijos – dalykai, dėl kurių jaustis garbingai tiesiog nebegali ir Palangos pensininkai.


Dažniausiai ne pačių gabiausių mokinių pasirenkami nusirašinėjimo būdai iki šiol stebina ne vieną: popieriukai kišenėse, formulės bei sąvokos užkeverzotos ant rankos arba švarko rankovės. Nusirašinėjimas – senas kaip mūsų pasaulis: apie jį be galo daug kalbėta mūsų tėvų, senelių laikais, sukurti ir vis dar kuriami metodai kaip nusirašinėti ir...


Reklamai – automobilio stiklas

Monika ŠIUGŽDAITĖ, 2009 02 18 | Rubrika: Miestas

Kaip sakoma, kiekvienas pardavėjas giria savo prekę. Ir giria taip, kaip išmano. Kol savivaldybės galvos vis dar sprendžia kaip apmokestinti originalius palangiškių reklamavimosi būdus, „marketingo specialistais“ tituluojami smulkieji verslininkai stebina išradingumu.


Palangos tiltas gyvai
Renginių kalendorius