Vienintelė vieta, kur policija nebaudžia už greičio viršijimą
„Aurum 1006 km lenktynės“ – tai ne tik 10 valandų visą varžybų savaitgalį vainikuojantis automobilių maratonas. Tapo jau įprasta, kad šių prestižinių Baltijos šalyse lenktynių festivalį lydi ir visa eilė mažesnių renginių, kuriuose sau mielą užsiėmimą randa ir labai įvairių pomėgių žiūrovai.
Jau prasidėjo dalyvių registracija į gražias tradicijas turinčias drag‘o varžybas, kuriomis greičių gerbėjai pagal tradiciją mėgaujasi „Aurum 1006 km lenktynių“ pradžioje ir kurios, kaip teigia organizatoriai, ir šiemet žiūrovams suteiks ne mažesnį pliūpsnį adrenalino.
Norintiems išvairuoti į Palangos trasą savo ilgai ir kruopščiai specialiai šioms varžyboms rengtus bolidus tereikia paspausti https://racing.lt/drag nuorodą ir pareikšti norą varžytis šiemet rengiamose „Ultim8 Drag by Startline“ lenktynėse.
Debiutavusios septintosiose, 2006 m. vykusiose ilgų nuotolių lenktynėse drag‘o varžybos beregint išpopuliarėjo, o šiemetinės lenktynės bus jau septynioliktosios paeiliui.
Kur jų populiarumo paslaptis? Tai vienos iš nedaugelio varžybų, kuriomis jų organizatoriai siekia skatinti legalų, dideliais greičiais pasižyminčių automobilių traukos varžybų sportą, populiarinti saugų eismą ir kartu rodyti pavyzdį kur ir kaip galima lenktyniauti kuriant šventę ir žiūrovams, ir patiems varžybų dalyviams.
„Ultim8 Drag by Startline“ drag‘o dalyviai ir šiemet varžysis dėl Lietuvos kelių policijos, kurios vadovas Vytautas Grašys kasmet ne tik įdėmiai stebi šias labai dinamiškas varžybas, bet ir jo vadovaujamos tarnybos taurėmis apdovanoja lenktynių nugalėtojus, prizų.
Ne veltui V. Grašys Palangos „Aurum 1006 km lenktynių“ trasos dalį, kurioje vyksta drag‘o lenktynės, yra taikliai pavadinęs „vieta, kurioje policija nebaudžia už greičio viršijimą“.
Ištikimi šių trumpų ir labai greitų lenktynių gerbėjai su nostalgija mena dar pirmąsias arba vienas pirmųjų čia surengtas varžybas, kai savo unikalią techniką ir, be abejo, važiavimo su ja įgūdžius demonstravo tokie pripažinti drag‘o meistrai, kaip vilnietis Ježis Chmelevskis, klaipėdietis Aivaras Štikelis ir kiti šios sporto šakos asai.
„Visos lenktynės trasoje netrunka nė 10 sek., o rengdamasis joms garaže prasėdi ištisus metus“, - taip drag‘o varžybų specifiką apibūdino pirmųjų čia prieš 17 metų vykusių varžybų laimėtojas J. Chmelevskis, vairavęs specialiai parengtą „Volkswagen Corado“ ir 1/4 mylios distancijoje sugaišęs vos 10,688 sek., o finišo liniją pralėkęs 217 km/val. greičiu.
Dabar greičio gerbėjų tokie pasiekimai jau nestebina, nes finišuojant šis rodiklis pakilo iki 240 ir daugiau km/val.
Po truputį daugėja ir automobilių arklio galių. Štai pernai iš drag‘o varžybų dalyvių galingiausią 1060 AG variklį turintį „Mercedes Benz“ automobilį deklaravo šiaulietis Robertas Kukta, nedaug nuo jo atsiliko šiauliečio Kęstučio Volbeko „Nissan GT-R“ (1000 AG), kauniečio Irmanto Burinsko „Audi R8“ (900 AG), tokio paties pajėgumo klaipėdiečio Egidijaus Valučio „Dodge Durang“ ir kiti monstrai.
Didžiausio litražo – 5 litrų darbo tūrio variklį turėjęs, 551 AG pajėgumą išvystantis klaipėdiečio Manto Brazdeikio „Jaguar F-Type“, irgi uostamiesčio atstovės, triskart Lietuvos drag‘o čempionės ir šių lenktynių Palangoje antrosios vietos laimėtojos Airidos Beniušienės 550 AG „Nissan GT-R“, vilniečio Dariaus Vadopalo „Audi S8“, išvystantis 670 AG, varžybų parke laikyti kukliais vidutiniokais.
Kokie dalyviai ir su kokiais automobiliais startuos šiemet liepos 20 d., ketvirtadienį, „Aurum 1006 km lenktynių“ programoje esančiose septynioliktosiose „Ultim8 Drag by Startline“ varžybose, pamatysime pasibaigus registracijai.
„Laimės, aišku, stipriausieji, tačiau tai ne tiek svarbu, - teigia „Aurum 1006 km lenktynių“ organizatorius, VšĮ „Promo events“ direktorius Darius Jonušis. - Mus, renginio organizatorius, džiugina, jog kelių policija jau daugelį metų drag‘o varžybomis propaguoja legalų, dideliais greičiais pasižyminčių automobilių traukos varžybų sportą ir skatina greičio mėgėjus lenktyniauti ten, kur yra saugu ir nekeliami jokie pavojai kitiems eismo dalyviams“.
Šiemet, kaip ir pernai, drag‘o dalyviai santykius aiškinsis dvi dienas. Suskirstyti į penkias klases pirmąją dieną dalyviai varžysis dėl Kelių policijos tarnybos, o antrąją – dėl „Ultim8“ taurių.
Treniruotės ir kvalifikacinių varžybų sesija bus surengta atskiroje 1/4 mylios (402,336 metro) trasoje su 850 metrų ilgio stabdymo zona, o patekę į finalus persikels į pagrindinę „Aurum 1006 km lenktynių“ trasą ir dėl apdovanojimų kausis perpus trumpesnėje 1/8 mylios (201,168 metro) distancijoje, kurioje stabdymo zona bus 450 metrų ilgio.
Liepos 21-ąją (penktadienį) visą dieną varžybos vyks ¼ mylios (402,336 m) ilgio trasoje, kur dalyviai kovos dėl „ULTIM8 taurės“.
„Palangos tilto“ redakcija
Jūsų komentaras:
Kaunietis 2023-06-09 09:54 ([email protected] / IP: 172.71.250.69)
Kada pagaliau baigsis šis bardakas, visą savaitę uždaromas valstybinis kelias, kad kažkas pasipelnintų! Ir kas iš valdininkų turi naudą!!!!Taip pat skaitykite
Klaipėdos apskr. VPK Kelių policijos skyriaus pareigūnai ragina Žolinę švęsti ragina atsakingai ir primena, kad visą savaitgalį – 2024 m. rugpjūčio 15 – 18 d. – vykdys intensyvią vairuotojų blaivumo ir leistino važiavimo greičio kontrolę.
Mindaugas Skritulskas: „Svarbius pakeitimus dėl greičio matuoklių Seimas turėtų priimti kitą savaitę“
"Palangos tilto" redakcija, 2023 12 13 | Rubrika: Miestas
Pasirodo, net ir dar nepriimtas, palangiškio Seimo nario Mindaugo Skritulsko su kolegomis inicijuotas įstatymo projektas, kurio tikslas –reglamentuoti greičio matuoklių įrengimo tvarką bei paskatinti diegti ne vien prevencines, bet realias saugumo priemones keliuose, jau duoda vaisių! Kokie jie?
Antradienį Seime pateiktas grupės parlamentarų inicijuotas Saugaus eismo automobilių keliais įstatymo projektas, kuriuo reglamentuojama, kur galėtų būti įrengiami stacionarūs ir vidutinio greičio matuokliai.
Susisiekimo ministras Marius Skuodis nepritaria Darbo partijos inicijuojamam įstatymo projektui, kuris leistų numatyti tvarką, kur Lietuvoje būtų įrengiami greičio matuokliai. Pasak jo, tokius sprendimus turi nustatyti už saugų eismą atsakingos institucijos.
Seimo narys Mindaugas Skritulskas: „Vietoje vidutinio greičio matuoklių – realios investicijos į eismo saugumo priemones“
"Palangos tilto" informacija, 2023 08 11 | Rubrika: Miestas
Rugpjūčio 10 d. pateiktas registruoti Seimo nario Mindaugo Skritulsko kartu su Seimo narių grupe parengtas Saugaus eismo automobilių keliais įstatymo projektas, kurio tikslas – reglamentuoti stacionarių eismo priežiūros priemonių – greičio matuoklių – įrengimą, praneša BNS.
Vienintelė vieta, kur policija nebaudžia už greičio viršijimą
2023 06 06 | Rubrika: Miestas
„Aurum 1006 km lenktynės“ – tai ne tik 10 valandų visą varžybų savaitgalį vainikuojantis automobilių maratonas.
Žinomas virtuvės šefas Rokas Galvonas šiemet švenčia dvigubą šventę. Jis ne tik atšventė Velykas su artimaisiais, surengė ne vieną vaišių stalą savo restoranų svečiams, bet ir su mylima močiute atvėrė naujo – vienintelio Europoje restorano – „Močiučių Restoranas” duris.
Seimas pritarė Administracinių nusižengimų kodekso 416 straipsnio pakeitimui, suvienodindamas atsakomybę už greičio viršijimą tiek motociklininkams, tiek lengvųjų automobilių vairuotojams.
Seimo narys Mindaugas Skritulskas siūlo automobilių ir motociklų vairuotojams sulyginti baudas už greičio viršijimą
„Palangos tilto“, l.rytas.lt inf., 2021 10 14 | Rubrika: Miestas
Seimo narys konservatorius Mindaugas Skritulskas parlamentarų grupės vardu Seimui ketina pateikti Administracinių nusižengimų kodekso pataisas, kuriomis siūloma suvienodinti administracinę atsakomybę už greičio viršijimą motociklininkams ir automobilių vairuotojams.
Kaukių nedėvi, bet Palangos policijos pareigūnai nebaudžia – tik įspėja
Linas JEGELEVIČIUS, 2020 11 11 | Rubrika: Miestas
Nors Palangoje apstu žmonių, kurie ignoruoja Vyriausybės sprendimą dėl karantino ir privalomo kaukių dėvėjimo, Palangos policijos pareigūnai kol kas numojo ranka į kaukių viešose vietose nedėvinčius lietuvaičius. Pareigūnai patruliuodami kasdien stebi situaciją dėl kaukių – kol kas pažeidimų nenustatyta, protokolų nesurašyta.