Naujieji metai bankų klientams atneš naujovę – Mokėjimo paslaugų krepšelį

Linas JEGELEVIČIUS, 2016-11-17
Peržiūrėta
2245
Spausdinti straipsnį
Bendrinti per Linkedin
Bendrinti per Facebook

Kretingos ir Palangos klientų aptarnavimo centrų valdytoja Renata Mickūnienė.
Kretingos ir Palangos klientų aptarnavimo centrų valdytoja Renata Mickūnienė.

Nuo Naujųjų metų įsigalios Mokėjimų įstatymų naujovės, kurių bene pagrindinis dalykas – vadinamasis mokėjimo paslaugų krepšelis. Kas tai yra? Kas žinotina bankininkystės paslaugomis besinaudojantiems palangiškiams? Apie naujoves „Palangos tiltas“ kalbėjosi su Kretingos ir Palangos klientų aptarnavimo centrų valdytoja Renata Mickūniene.
– Kokie bankų klientams aktualūs pakeitimai bankininkystės sektoriuje įsigalios nuo Naujųjų metų?
– Svarbiausia atnaujinto Mokėjimų įstatymo naujovė yra pagrindinė mokėjimo sąskaita, vadinamasis mokėjimo paslaugų krepšelis.
– Kas tai yra? Kaip jis veiks? Kas nutiks su klientais, kurie viršys mokėjimo krepšelio standartinių mokėjimų skaičių? Kiek reikės mokėti už papildomus mokėjimus?
– Pakeitimų esmė – sumažinti atsiskaitymus grynaisiais pinigais šalyje.
„Swedbank“ pasiūlys klientams du pagrindinius paslaugų planus, kurie skirsis nemokamo išgryninimo bankomatuose limitais. Abiejuose planuose – neriboti visų tipų elektroniniai pervedimai eurais į bankus Lietuvoje bei kitose Europos šalyse, įskaitant įmokas ir e. sąskaitų apmokėjimus. Standartinė paslaugų plano kaina – nuo 1,70 Eur/mėn. Mokant už šias paslaugas atskirai, dabar vidutiniškai per mėnesį sumokama apie 2-2,5 Eur. Jaunimas, senjorai ir gaunantieji darbo užmokestį į sąskaitą „Swedbank“, galės naudotis paslaugų planais už specialią kainą. Gruodžio mėnesį paslaugų planais klientams bus pasiūlyta naudotis nemokamai. Norintieji toliau mokėti už banko paslaugas atskirai, galės jomis naudotis standartiniais įkainiais.
Paslaugų planas leis visada žinoti, kiek sumokate už banko paslaugas. O jeigu aktyviai naudojatės elektroniniais mokėjimais, jis jums leis ir sutaupyti. Pervedimai draugams ir artimiesiems, įmokos už paslaugas, mokėjimai internetu už prekes, periodiniai pervedimai, e. sąskaitų apmokėjimas, o taip pat ir iš kitų bankų gauti pervedimai (mokėjimų įskaitymas) – visa tai klientui papildomai nieko nekainuos. Be to, į paslaugų plano kainą yra įskaičiuota ir debeto mokėjimo kortelė, už kurią kitu atveju reikėtų mokėti atskirai.
Bazinį paslaugų krepšelį, kaip ir numatyta Lietuvos banko reikalavimuose, „Swedbank“ klientams pasiūlys kitąmet, jis kainuos 1,5 euro. Tai bus atskiras bazinių paslaugų rinkinys, kuris atsiras šalia jau pristatytų „Swedbank“ Paslaugų planų („Patogu“ (1,7 euro)  ir „Patogu plius“ (2,9 eur)).
„Swedbank“ paslaugų planai gali būti aktualesni klientams, kurie turi daugiau nei vieną sąskaitą, nori naudotis visiškai neribotais mokėjimais ir naujos kartos bekontakte kortele bei turi didesnių poreikių išgryninimui (aktualiau renkantis paslaugų planą „Patogu plius“).
Paslaugų planus bus galima užsisakyti nuo 2016 metų gruodžio 1 dienos interneto banke, paskambinus tel. 1884 arba banko padalinyje. Kuomet bus įdiegtas Lietuvos banko pagrindinės mokėjimo sąskaitos krepšelis, jį taip pat bus galima užsisakyti interneto banke bei padalinyje. Paslaugų plano/krepšelio užsakymas, keitimas ir jo atsisakymas klientui nieko papildomai nekainuos.
– Kiek pigs tarpbankiniai atsiskaitymai?
– „Swedbank“ Paslaugų planas leis visada žinoti, kiek sumokate už banko paslaugas. O jeigu aktyviai naudojatės elektroniniais mokėjimais, jis jums leis ir sutaupyti. Pervedimai draugams ir artimiesiems, įmokos už paslaugas, mokėjimai internetu už prekes, periodiniai pervedimai, e. sąskaitų apmokėjimas, o taip pat ir iš kitų bankų gauti pervedimai (mokėjimų įskaitymas) – visa tai klientui papildomai nieko nekainuos. Be to, į paslaugų plano kainą yra įskaičiuota ir debeto mokėjimo kortelė, už kurią kitu atveju reikėtų mokėti atskirai.
– Ką pasakytumėte banko klientams, kuriems internetinė bankininkystė yra nepriimtina ir kurie mieliau bendrautų su banko atstovais?
– Šiandien jau 98 procentai visų mokėjimų yra atliekama elektroniniu būdu ir tik likusi nežymi dalis – banko padaliniuose. Bankas, kuris, atrodytų, neseniai iš padalinio persikraustė į kompiuterį, dabar jau persikelia ir į išmanųjį telefoną – telefonu atliekamų pervedimų skaičius jau viršija banko padaliniuose atliekamų pervedimų skaičių. Pastarieji faktai iliustruoja, kad elektroniniai atsiskaitymai jau nebėra alternatyva, tai – būtinas kasdienio gyvenimo elementas. 
Tuo pačiu žinome, kad vartotojai yra linkę racionaliai vertinti išlaidas, susijusias su kasdieniais poreikiais, įskaitant ir išlaidas už elektroninius mokėjimus. Atsižvelgdami į tai, norime sudaryti klientams galimybę neberiboti savęs ir nebeskaičiuoti, kiek kainuos kiekvienas pervedimas draugui ar sąskaitos apmokėjimas. Pristatomi „Swedbank“ paslaugų krepšeliai leis atlikti neribotą kiekį elektroninių mokėjimų.
– Ar „Swedbank Lietuva“ Palangos skyrius sulaukė daugiau klientų šiemet?
– Klientų skaičius Palangos padalinyje nuolat auga ir šiai dienai siekia apie 8500 klientų.
– Ar daugiau paslaugų perkeliant į internetinę bankininkystę, išliks „Swedbank Lietuva“ Palangos filialas?
– Banko padaliniai yra ir išliks svarbiu klientų aptarnavimo kanalu, kuriuose ypatingas dėmesys skiriamas klientų konsultacijoms, jų finansinių poreikių išsiaiškinimui.

 

 

Jūsų komentaras:

Taip pat skaitykite

Tuo metu, kai Lietuvoje dirbantys komerciniai bankai traukiasi iš šalies regionų ir miestelių, lietuviškosios kredito unijos didina apsukas ir užsitarnauja vis daugiau pasitikėjimo. Gyventojai ir verslas vertina ne tik dažnai žemesnes ir palankesnes finansinių paslaugų bei finansinių produktų kainas, aptarnavimo kokybę, bet ir tai, kad kredito unijos bei jų skyriai – atviri savo klientams ir...


Ketvirtadienio vidurdienį Palangos gelbėtojai pristatė savo šiųmetę naujovę – droną, padedantį gelbėti skęstančiuosius.


Jeigu renkatės mobiliojo interneto paslaugų tiekėją, svarbu ne tik gigabaitų kiekis, bet ir paslaugų kaina bei techniniai kriterijai.


Išankstinio mokėjimo paslaugos „Pildyk“ vartotojai vasarą turės galimybę dalyvauti neeiliniame žaidime, kurio prizų fonde net 1 tūkst. naujų „Samsung“ telefonų.



Kviečiame išbandyti savitarnos svetainę, kurioje „Tele2“ klientai gali lengvai ir greitai pasitikrinti savo duomenis ir sąskaitas, patogiai keisti mokėjimo planus bei pasirinkti kitas norimas paslaugas. Savitarną privatiems ir verslo klientams rasite mano.tele2.lt.


Klientų patogumui „Tele2“ kviečia išbandyti savitarnos svetainę, kurioje lengvai ir greitai galėsite pasitikrinti savo duomenis ir sąskaitas, patogiai keisti mokėjimo planus bei pasirinkti kitas norimas paslaugas. Savitarną privatiems ir verslo klientams rasite www.mano.tele2.lt.


Nuo Naujųjų metų įsigalios Mokėjimų įstatymų naujovės, kurių bene pagrindinis dalykas – vadinamasis mokėjimo paslaugų krepšelis. Kas tai yra? Kas žinotina bankininkystės paslaugomis besinaudojantiems palangiškiams? Apie naujoves „Palangos tiltas“ kalbėjosi su Kretingos ir Palangos klientų aptarnavimo centrų valdytoja Renata Mickūniene.


Vasaros pradžioje žinia, kad Palangos miestas sėkmingai iš UAB „Litesko“ perėmė į savo rankas jai prieš 15 metų išnuomotą savo turtą – šilumos tinklus, liko vasaros nuotaikomis gyvenančių palangiškių mažai pastebėta, bet už šio virsmo – titaniškos miesto, savivaldybės įmonės „Palangos šilumos tinklai“...


Kiekvieną mėnesį neteisingai suvedę PIN kodą, savo mokėjimo kortelę užblokuoja beveik 4,5 tūkst. klientų, rodo „Swedbank“ statistika. Banko specialistai primena, kad mokėjimo kortelės PIN kodas yra žinomas tik pačiam klientui, ir bankas tokių duomenų nesaugo. Tačiau netyčia užblokavus savo kortelę, su ja dar nebūtina atsisveikinti – atsiminus PIN kodą kortelę galima...


Palangos tiltas gyvai
Renginių kalendorius