„Tele2“ savitarna: nuo svarbiausios informacijos iki naujų paslaugų užsakymo

Palangos tiltas, 2021-08-03
Peržiūrėta
3731
Spausdinti straipsnį
Bendrinti per Linkedin
Bendrinti per Facebook

„Tele2“ savitarna: nuo svarbiausios informacijos iki naujų paslaugų užsakymo

Kviečiame išbandyti savitarnos svetainę, kurioje „Tele2“ klientai gali lengvai ir greitai pasitikrinti savo duomenis ir sąskaitas, patogiai keisti mokėjimo planus bei pasirinkti kitas norimas paslaugas. Savitarną privatiems ir verslo klientams rasite mano.tele2.lt.

Savitarnos svetainėje – viską valdote patys

Vasarą visą savo laiką norisi skirti išvykoms, paplūdimiui, draugams ir vandens pramogoms. Taupant šias brangias valandas, verta išbandyti specialią „Tele2“ savitarnos svetainę, kuri sukurta atsižvelgiant į klientų poreikius. Joje galite paprastai valdyti savo paslaugas, keisti mokėjimo planus, peržiūrėti išklotines ir sąskaitas bei jas apmokėti. Taip pat sekti einamojo mėnesio išlaidas ir valdyti kitas naudingas paslaugas arba peržiūrėti paslaugų naudojimosi statistiką.  

Prie savitarnos jungiantis pirmą kartą prireiks tik jūsų telefono numerio – tuomet SMS žinute gausite laikiną slaptažodį, kurį galėsite pakeisti. Savitarnos puslapyje rasite daug naudingos informacijos: dabartinį mokėjimo planą, jo galiojimo laiką, einamojo mėnesio išlaidas, išklotines, sąskaitas ir naujus, jums skirtus pasiūlymus.

„Tele2“ savitarnos paskyroje vos per kelias minutes galite ne tik patikrinti savo duomenis, bet ir pakeisti savo planą, sužinoti savo SIM kortelės PUK kodą, užregistruoti pradelstą mokėjimą ir greičiau atnaujinti paslaugas, jei netyčia pamiršote laiku apmokėti sąskaitą. Kadangi visus atsakymus rasite akimirksniu,  jums net nereikės gaišti savo laiko ir skambinti ar vykti į saloną.

Į jūsų klausimus atsakys virtuali konsultantė Rūta

Jei visgi iškiltų klausimų, į kuriuos patiems nepavyksta rasti atsakymo, jums gali padėti dirbtinio intelekto asistentė „Rūta“. Ji savitarnoje pasiekiama visą parą, o jos aptarnavimo vertinimas viršija rinkoje vyraujančių analogiškų asistentų vertinimo vidurkį. 

„Rūta“, pradėjusi veikti „Tele2“ savitarnos svetainėje kiek daugiau nei prieš pusmetį, sparčiai tobulėja ir jau išmoko atsakyti į daugiau nei 1700 klausimų. Iki šiol ji aptarnavo jau daugiau nei 78 tūkst. klientų. 

Ji gali padėti sąskaitų, techninių problemų, sutarčių pasirašymo, naujų paslaugų užsakymo, e. parduotuvės prekių ir kitais jums kylančiais klausimais. Užduoti klausimą Rūtai labai paprasta. Prisijungę prie savo „Tele2“ savitarnos puslapio spauskite pokalbio ikonėlę apatiniame dešiniajame lango kampe. Tuomet galėsite pasirinkti norimą temą ir susirašinėti su virtualiu konsultantu. 

Mobilioji aplikacija „Mano Tele2“ – jūsų išmaniajame telefone

Kasdienes „Tele2“ paslaugas galite patogiai tvarkyti ir nemokamoje „Mano Tele2“ programėlėje, pritaikytoje „Android“ ir „iPhone“ telefonams. Aplikacija galėsite naudotis kaip savitarna – čia rasite visą svarbiausią informaciją. Pavyzdžiui, galėsite realiu laiku peržiūrėti interneto duomenų likutį ir sunaudojimo vidurkį. Pritrūkus duomenų, čia iškart galėsite užsisakyti papildomą vienkartinį jų paketą. 

Taip pat rasite kredito limitą, galėsite jį pasikeisti arba patikrinti jo likutį. Be to, pačioje programėlėje galėsite vos keliais paspaudimais greitai apmokėti sąskaitą per savo asmeninį banką.

Klientų patogumui „Mano Tele2“ aplikacijoje nuo šiol rasite dar kelias naudingas funkcijas: galėsite papildyti „Pildyk“ sąskaitas, sekti įrenginio remonto būseną ar peržiūrėti kelių skirtingų numerių informaciją.

Telefono draudimas – 3 mėn. nemokamai

Tik ką įsigytas išmanusis sukelia ne tik daug džiaugsmo, bet ir šiek tiek nerimo. Kyla baimių, kad tik nenumestum naujo telefono nuo stalo, neapipiltum kava ar netyčia neįmestum į vandenį. Šiuos  rūpesčius palengvina telefono draudimas. Šiuo metu, įsigijus naują išmanųjį, dovanojame net 3 mėn. telefono draudimo paslaugą.

Pasiūlymas įrenginių draudimui „3 mėn. nemokamai“ galioja visiems perkantiems išmanųjį telefoną (perkant internetu arba „Tele2“ prekybos vietoje) ar planšetę (perkant „Tele2“ prekybos vietoje) kartu su įrenginio draudimu (negalioja perkant tik ekrano draudimą).

Po 3 mėn. paslauga bus apmokestinta kas mėnesį pagal telefono draudimo kainą, nurodytą pirkimo metu. Mokestis bus įtrauktas į jūsų „Tele2“ mobiliojo ryšio sąskaitą. Telefono draudimo paslaugą galėsite nutraukti bet kuriuo metu. Pasiūlymas negalioja pasirinkus išankstinio apmokėjimo draudimo paslaugą. Pasiūlymo laikas ribotas. 

Daugiau informacijos rasite www.tele2.lt, „Tele2“ salonuose arba paskambinę telefonu 117.

Jūsų komentaras:

Taip pat skaitykite


Kai atrodo, jog Palangoje jau viską aplankėte ir viską išbandėte, verta užsukti į kurorto Turizmo informacijos centrą (Vytauto g. 94)   – čia ne tik sužinosite, kiek dar jūsų neatrastų vietų yra Palangoje, bet ir pasisemsite naujų potyrių bei netgi leisitės į kelionę laiku. 


Išgirdus onkologinės ligos diagnozę, pacientus ir jų artimuosius pasitinka sudėtingas iššūkis – informacijos trūkumas, vėliau virstantis informacijos pertekliumi. 


Kviečiame išbandyti savitarnos svetainę, kurioje „Tele2“ klientai gali lengvai ir greitai pasitikrinti savo duomenis ir sąskaitas, patogiai keisti mokėjimo planus bei pasirinkti kitas norimas paslaugas. Savitarną privatiems ir verslo klientams rasite mano.tele2.lt.


Klientų patogumui „Tele2“ kviečia išbandyti savitarnos svetainę, kurioje lengvai ir greitai galėsite pasitikrinti savo duomenis ir sąskaitas, patogiai keisti mokėjimo planus bei pasirinkti kitas norimas paslaugas. Savitarną privatiems ir verslo klientams rasite www.mano.tele2.lt.


Klientų patogumui „Tele2“ kviečia išbandyti savitarnos svetainę, kurioje lengvai ir greitai galėsite pasitikrinti savo duomenis ir sąskaitas, patogiai keisti mokėjimo planus bei pasirinkti kitas norimas paslaugas. Savitarną privatiems ir verslo klientams rasite www.mano.tele2.lt.


Mūsų visuomenė – įvairi. Vieniems gyvenimas atseikėja su kaupu, kitiems savo vietą po saule tenka išsikovoti patiems. Tačiau yra ir tokių, kuriems būtina mūsų pagalba. Palangos Socialinių paslaugų tarnybos direktorius Romualdas Valantinas neabejoja, jog socialinės paslaugos yra labai svarbi socialinės sistemos dalis: „Suteikiame pagalbą asmeniui arba šeimai dėl...


Praėjęs šeštadienis buvo ypatingai dosnus Palangos turizmo informacijos centrui. Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos tradiciškai apdovanojo šių metų turizmo projektus Lietuvoje, o Palangos turizmo informacijos centras už nuveiktus darbus gavo nominaciją kaip sėkmingiausiai 2010 metais dirbęs turizmo informacijos centras. Apdovanojimus taip pat gavo „Palangos linas“...


Palangos turizmo informacijos centras pagaliau taip pat sulaukė geresnių darbo sąlygų. Pagal ES vykdomą projektą „Palangos Turizmo informacijos centro infrastruktūros plėtra“ buvo padidintos turizmo informacijos centro patalpos ir padarytas remontas. „Anksčiau dirbdavome 40 kvadratinių metrų patalpose ir vietos buvo labai mažai, ypač vasaros metu, kuomet į centrą sugužėdavo daug turistų....


Palangos miesto savivaldybė nusprendė rekonstruoti Turizmo informacijos centro patalpas. Iš UAB „Palangos autobusų stotis“ bus nupirkta dalis ploto, kurio pirkimo procedūra jau pradėta. Šiuo metu kurorto svečių sutikimo vartai – Turizmo informacijos centras – glaudžiasi 40 kv. metrų patalpose, esančiose šalia Autobusų stoties.


Palangos tiltas gyvai
Renginių kalendorius