„Litesko“ termobusu palangiškiai liko patenkinti
Palangoje dvi dienas viešėjęs žaliasis „Litesko“ termobusas sulaukė didelio gyventojų susidomėjimo. Mobilusis bendrovės klientų aptarnavimo centras su energetikų komanda atsakinėjo miestiečiams į visus jiems aktualius klausimus.
Antradienio rytą Klaipėdos plente, aikštėje prie „Cento“ parduotuvės duris atvėrusiame autobuse laukė „Litesko“ komercijos direktorius Rimantas Germanas, jo pavaduotojas Vilmantas Markevičius, „Palangos šiluma“ direktorius Romualdas Jablonskis, komercijos direktorė Žaneta Blonchina ir vyriausiasis klientų aptarnavimo vadybininkas Jonas Pleškys. Termobusą aplankė ir miesto vadovai Šarūnas Vaitkus ir Saulius Simė.
„Artėjant žiemai visi esame suinteresuoti palengvinti mokėjimų už šilumos energiją naštą. Tikimės, kad mūsų specialistų informacija paskatino palangiškius pradėti rūpintis šilumos, o tuo pačiu – ir jai skiriamų lėšų, taupymu. Gyventojai galėjo sužinoti visą informaciją apie savo sąskaitas, turėjo progą internetu išbandyti teikiamas paslaugas. Jau žinoma, kad per dvi akcijos dienas apsilankė netoli 100 palangiškių“, - sakė R. Jablonskis.
Termobusas viso aplankys 10 Lietuvos miestų. Palanga tėra ketvirtoji stotelė po Biržų, Kelmės ir Telšių. „Žmonių visuose jau aplankytuose miestuose susirinkdavo panašiai kaip ir Palangoje“, - „Palangos tiltui“ sakė J. Pleškys.
„Svarbiausias klausimas – mokėjimo paskirstymas visiems metams. Palangiškiai dar domėjosi kada prasidės šildymo sezonas mieste. Buvo ir tokių, kurie skundėsi brangia šiluma, tačiau gavę visus atsakymus į klausimus – išeidavo patenkinti“, - akcentavo J. Pleškys.
Ši termobuso kelionė po Lietuvą – pirmoji, sakė J. Pleškys: „Pirmąją dieną Palangoje žmonių daug neatėjo, nes jie tiesiog nesuprato šio termobuso funkcijos. Galbūt vykdysime šią akciją ir kitais metais“.
Bene labiausiai akį traukė ant termobuso pakabintas šūkis: „Ar biokuras mus išgelbės?“ Panašu, jog palangiškiai tuo tiki, sakė J. Pleškys: „Pamatę šį šūkį žmonės ateidavo ir klausdavo kurioje vietoje jiems pasirašyti, kad biokuras Palangoje taptų dar populiaresnis. Pasirodo, kad palangiškiai biokuro nori kuo daugiau“.
„Palangos tilto“ redakcija
Jūsų komentaras:
Taip pat skaitykite
Klientų aptarnavimo srityje dirbantiems specialistams bendravimo įgūdžiai yra itin svarbūs, mat kasdien jiems tenka susidurti su skirtingais žmonėmis, o tai reiškia – ir su skirtingomis jų emocijomis ir lūkesčiais.
Palangoje lankėsi bei aktualius švietimo klausimus aptarė švietimo, mokslo ir sporto ministrė Jurgita Šiugždinienė (FOTO GALERIJA)
"Palangos tilto" informacija, 2021 11 19 | Rubrika: Miestas
Penktadienį, lapkričio 19 d., Palangoje lankėsi bei aktualius švietimo klausimus su Savivaldybės atstovais bei miesto ugdymo įstaigų vadovais aptarė švietimo, mokslo ir sporto ministrė Jurgita Šiugždinienė.
„Tele2“ darbo pasiūlymai: ieškome klientų aptarnavimo konsultantų Vilniuje ir Kaune
***, 2021 03 29 | Rubrika: Miestas
Vienas geidžiamiausių darbdavių technologijų sektoriuje, bendrovė „Tele2“, ieško klientų aptarnavimo konsultantų savo kontaktų centruose Kaune ir Vilniuje. Kviečiame dalyvauti atrankoje ir tapti „Tele2“ komandos dalimi. Visus darbo pasiūlymus rasite operatoriaus internetinėje svetainėje www.tele2.lt/karjera
Aštuoni žmonės po didelio gaisro Palangoje, Lydekų gatvėje liko be nieko
***, 2021 03 23 | Rubrika: Miestas
Pirmadienio ankstyvų rytą Palangoje, Lydekų gatvėje, kilęs didžiulis gaisras nusiaubė be gailesčio, be pastogės palikdamas aštuonis žmones, tarp jų tris nepilnamečius vaikus. Kaip pastebėjo miesto meras Šarūnas Vaitkus, sudegė absoliučiai visas jų gyventojų turtas. Pranešimas apie gaisrą Lydekų gatvėje gautas po 3 val.
Palangos smulkieji verslininkai kol kas neskuba tirtis dėl COVID-19 - praėjusį penktadienį ir šeštadienį mobilusis punktas sulaukė vos 19 palangiškių
Linas JEGELEVIČIUS, 2021 02 15 | Rubrika: Miestas
Ekonomikos ir inovacijų ministerijai skyrus milijonus eurų smulkiojo ir vidutinio verslo atstovams testuoti dėl koronaviruso, Palangos smulkieji verslininkai kol kas neskuba pasinaudoti tokia galimybe. Kaip „Palangos tiltą“ pirmadienio popietę informavo Jūratė Mikutienė, Palangos poliklinikos (Palangos asmens sveikatos priežiūros centro – aut.) direktorė, praėjusį penktadienį...
Kitoks klientų aptarnavimo centras: „Tele2“ pavyzdys
2018 09 20 | Rubrika: Verslas pinigai
Dėl geidžiamo darbo nebūtina vykti į Vilnių –didžiosios šalies įmonėspagrindinius savo padalinius steigia ne tik sostinėje. Vienas tokių pavyzdžių – prieš pusantrų metų Kaune įkurtas „Tele2“ Verslo klientų aptarnavimo centras.
Blaivybės konferencija Palangoje sulaukė didelio dėmesio 2
Eglė PALUBINSKAITĖ, 2016 04 28 | Rubrika: Sveikata
Balandžio 27 dieną Palangos miesto viešojoje bibliotekoje vyko konferencija „Kultūra ir blaivybė – neatsiejami“, kurios metu buvo diskutuojama, kaip mažinti vis gilėjantį girtuoklystės liūną Lietuvoje. Susirinkusieji palangiškiai vos tilpo bibliotekos parodų salėje, tad organizatoriai džiaugėsi tokiu susidomėjimu.
Į visus klausimus geriausiai atsakys Naujieji metai 3
Linas JEGELEVIČIUS, 2015 11 30 | Rubrika: Pajūrio žurnalas
Metų pabaiga – ant nosies, bet viešbučių direktoriai bėdoja, kad kambarių rezervacija – vangi, mat nėra rusų. Kai Druskininkai didžiuodamiesi skalambija, kad jiems pavyko rusus „pakeisti“ naujais turistų srautais iš Skandinavijos, Vakarų Europos ar net Izraelio, Palanga jau beveik dvejus metus nesugeba paskirti Turizmo informacijos centro direktoriaus.
Meras Š. Vaitkus Vilniuje aptarė kurortams aktualius klausimus 1
„Palangos tilto“, Palangos m. sav. inf., 2013 06 13 | Rubrika: Miestas
Palangos miesto meras Šarūnas Vaitkus, Premjero Algirdo Butkevičiaus kvietimu, pirmadienį lankėsi Vilniuje, Vyriausybėje bei susitiko su Premjeru A. Butkevičiumi, aplinkos ministru V. Mazuroniu, energetikos ministru J. Neverovič, užsienio reikalų ministru L. Linkevičiumi, susisiekimo viceministru V. Kondratovič bei įvairių ministerijų valdininkais.
„Litesko“ termobusu palangiškiai liko patenkinti
Agnė LEKAVIČIENĖ, 2011 10 20 | Rubrika: Miestas
Palangoje dvi dienas viešėjęs žaliasis „Litesko“ termobusas sulaukė didelio gyventojų susidomėjimo. Mobilusis bendrovės klientų aptarnavimo centras su energetikų komanda atsakinėjo miestiečiams į visus jiems aktualius klausimus.