Kitoks klientų aptarnavimo centras: „Tele2“ pavyzdys

Palangos tiltas, 2018-09-20
Peržiūrėta
2567
Spausdinti straipsnį
Bendrinti per Linkedin
Bendrinti per Facebook

Kitoks klientų aptarnavimo centras: „Tele2“ pavyzdys

Dėl geidžiamo darbo nebūtina vykti į Vilnių –didžiosios šalies įmonėspagrindinius savo padalinius steigia ne tik sostinėje. Vienas tokių pavyzdžių – prieš pusantrų metų Kaune įkurtas „Tele2“ Verslo klientų aptarnavimo centras.
„Anksčiau paslaugos buvo teikiamos per tarpininką, tačiau „Tele2“nusprendė pasielgti nestandartiškai ir pradėjo verslo klientus aptarnauti tiesiogiai. Mūsų darbuotojainuolat bendrauja su savo kolegomis iš kitų „Tele2” skyrių,todėl yra geriau įsigilinę į procesus ir gali suteikti išskirtinės kokybės paslaugas klientams“, – sakė „Tele2“ Verslo klientų aptarnavimo centro vadovas Daumantas Mikalčius.

Darbas skambučių centre – daugiau nei pokalbiai telefonu
Pasak D. Mikalčiaus, centre dirbantys konsultantai susiduria su įvairiomis užduotimis, jų aptarnaujamų paslaugų vis daugėja,o jas perprasti padeda visų įmonės padalinių darbuotojai.
„Esame kitoks skambučių centras. Konsultantai ne tik atsiliepia į skambučius, bet ir patys skambina klientams, bendrauja su jais raštu, teikia informaciją savitarnos svetainėje. Monotonijos čia tikrai nėra, centro darbuotojamstenka spręsti sudėtingas klientų situacijas. Mums labai svarbu kokybė. Visada džiaugiamės, kai pavyksta rasti sprendimą kliento naudai“, – pasakojo „Tele2“ Verslo klientų aptarnavimo centro vadovas D. Mikalčius.

Centro gimtadienį švenčia kas pusmetį
„Tele2“ verslo klientų aptarnavimo vadovėAsta Dirvonskienėsako, kad palyginti su kitais –šis centras yraneįprastas ir dėl komandos dydžio.Ją sudaro tik vos daugiau nei 20 specialistų.
„Žinoma, verslo klientų skaičius nuolat auga, tad atsiranda naujų darbuotojų poreikis. Tačiau nesieksime šio biuropaversti standartiniu, dideliu skambučiųcentru.Ketiname jį išlaikytibutiko tipo –ne tik dėl aptarnavimo kokybės, betir jaukios bei draugiškos atmosferos“, – sakė A. Dirvonskienė.
Vadovė pasakoja, kad centro komandos nariai yra itin vieningi – kolegų palaikymas ir gera komandos atmosfera yra labai svarbu dinamiškame konsultantų darbe. „Tele2” verslo klientų aptarnavimo centro darbuotojai kartu dalyvauja įvairiose iniciatyvose, bendrose „Tele2” šventėse, o biuro gimtadienį mini kas pusmetį.
„Įkvepia tai, kad komanda ne tik nori kartu leisti laiką, bet ir pasirūpina, jogšventėse dalyvautų visi jos nariai. Pergimtadienius dirbančiųjųnebūna, skambučiai nukreipiami kitam biurui. Tokia praktika tarp visą parą paslaugas teikiančių centrų taikoma retai“, – teigė „Tele2“ Verslo klientų aptarnavimo vadovė.

Darbuotojai skatinami priimti sprendimus patys
Pasak A. Dirvonskienės, be produktų ir paslaugų išmanymo, šiame darbe ne mažiau svarbios yra konsultanto asmeninės savybės: draugiškumas, noras padėti bei gebėjimas įsiklausyti.
„Didžiausia šiame darbe įgyjama vertė– retorikos įgūdžiai, praverčiantys visą gyvenimą. Bendraudami su klientais darbuotojaiišmokstaempatijos, valdyti pokalbį, savo balsą, o svarbiausia, tikrai išgirstipašnekovą ir suprasti jo poreikius“, – vardijo A. Dirvonskienė.
Dirbdami „Tele2“įmonės viduje, konsultantai, anot vadovės, išmokstair savarankiškumo.
„Būdami mūsų komandos nariais, konsultantai gali ne tik gauti naujausią informaciją apie paslaugas, bet ir perprasti įmonės kultūrą bei vertybes. Viena svarbausių, kuria vadovaujamės – drąsa prisiimti atsakomybę. Savo darbuotojams leidžiame suklysti, iš to pasimokyti ir tokiu būdu tobulėti“, – pasakojoA. Dirvonskienė.
A. Dirvonskienė priduria, kad kiekvienam „Tele2“darbuotojui yra suteikiama ne tik sprendimo, bet ir tobulėjimo galimybė.
„Mūsų įmonė – tarsi šeima. Norime padėti jauniems darbuotojams atrasti tikruosius savo talentus ir įgyti naujų kompetencijų. Todėl jie gali išbandyti savo jėgas ir kituose „Tele2“skyriuose“, –sakė A. Dirvonskienė.
Pagal „Aon Hewitt“ metodiką atliktame tyrime operatorius buvo pripažintas geriausiu metų darbdaviu Baltijos šalyse. Tokį apdovanojimą „Tele2“ pelnė jau antrą kartą.

Kaip prisijungti prie „Tele2“ komandos?
Jei domitės technologijomis, drąsiai priimate naujus iššūkius ir norite prisijungti prie „Tele2“ Verslo klientų aptarnavimo centro komandos –išbandykite savo jėgas atrankoje. Daugiau apie karjeros galimybes sužinotigalite internetiniame tinklapyje https://karjera.tele2.lt/

Jūsų komentaras:

Taip pat skaitykite

Klientų aptarnavimo srityje dirbantiems specialistams bendravimo įgūdžiai yra itin svarbūs, mat kasdien jiems tenka susidurti su skirtingais žmonėmis, o tai reiškia – ir su skirtingomis jų emocijomis ir lūkesčiais.


Vienas geidžiamiausių darbdavių technologijų sektoriuje, bendrovė „Tele2“, ieško klientų aptarnavimo konsultantų savo kontaktų centruose Kaune ir Vilniuje. Kviečiame dalyvauti atrankoje ir tapti „Tele2“ komandos dalimi. Visus darbo pasiūlymus rasite operatoriaus internetinėje svetainėje www.tele2.lt/karjera


Mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“ ragina savo privačius ir verslo klientus reikalingas prekes ir paslaugas užsisakyti elektroninėje parduotuvėje www.tele2.lt. Čia tai galėsite padaryti saugiai, greitai ir paprastai. „Rūpindamiesi savo klientų saugumu, rekomenduojame kuo daugiau kasdienių reikalų ir darbų atlikti nuotoliniu būdu. Patogiai planuotis savo pirkinius ir...


Palangos miesto savivaldybės įmonių, įstaigų, institucijų darbuotojams ir valstybės tarnautojams iki balandžio 14 d. imtinai uždrausta vykti į komandiruotes Lietuvoje ir į užsienio valstybes.


Dėl geidžiamo darbo nebūtina vykti į Vilnių –didžiosios šalies įmonėspagrindinius savo padalinius steigia ne tik sostinėje. Vienas tokių pavyzdžių – prieš pusantrų metų Kaune įkurtas „Tele2“ Verslo klientų aptarnavimo centras.


Šių metų balandį duris atvėrusi universalioji Palangos sporto arena tapo ne tik svarbiu objektu, pritraukiančiu sporto varžybų ir net kultūros renginių organizatorius: čia ir šalia esančiame stadione treniravosi Lietuvos vyrų krepšinio rinktinė, Lietuvos vyrų futbolo bei Lietuvos jaunimo U-19 futbolo rinktinės, vyko festivalis „Sportas visiems“ bei Turistų...


Šių metų pradžioje Kultūros vertybių registras pasipildė trimis objektais, esančiais Palangoje, J. Basanavičiaus gatvėje. Vienas jų – pastatas, pažymėtas 21 numeriu, kuris, anot istorinės pažymos, istoriniu požiūriu vertingas kaip XIX a. antrosios pusės nutiestos J. Basanavičiaus gatvės pietų pusės senojo apstatymo fragmentas, XX a. ketvirtojo dešimtmečio nedidelio tūrio kurortinių statinių...


Šių metų pradžioje Kultūros vertybių registras pasipildė keturiais objektais, esančiais Palangoje, J. Basanavičiaus gatvėje. Vienas jų – pastatas, pažymėtas 21 numeriu, kuris, anot istorinės pažymos, istoriniu požiūriu vertingas kaip XIX a. antrosios pusės nutiestos J. Basanavičiaus gatvės pietų pusės senojo apstatymo fragmentas, XX a. ketvirtojo dešimtmečio nedidelio...


Kavinių ir restoranų kurorte pridygo tiek, kad prieš kelis mėnesius net neįtartum, kad lauko plynėje paskubomis suręsta kavinė galėtų vilioti kurorto lankytojus. Kokį maistą siūlo Palangos kavinės ir restoranai? Tokį, kurį nurijus iš palaimos norisi paglostyti pilvą ar tokį, kuris verčia jį piktai iš nepasitenkinimo gurgti? Koks aptarnavimas kurorto maitinimo...


Nustatytos mokyklų aptarnavimo teritorijos

Dalia JURGAITYTĖ, 2009 06 18 | Rubrika: Miestas

Palangos miesto taryba 2009-2010 mokslo metams nustatė bendrojo lavinimo mokyklų aptarnavimo teritorijas pagal pradinio ir pagrindinio ugdymo programas. Nuspręsta, jog Senajai gimnazijai aptarnavimo teritorija nenustatoma.


Palangos tiltas gyvai
Renginių kalendorius